Uusi viesti, monikulttuurisuuskriittinen blogi


Poliittisten päättäjien keskuudessa vallitsee nykyisin fanaattinen monikulttuurisuusideologia, joka pyrkii tukahduttamaan kaiken demokraattisen kansalaiskeskustelun maahanmuuttopolitiikasta. Tämä taistolaisuuden kaltainen uskonnollinen hurmoshenkisyys on vallalla myös sanomalehdistössä, joka ei julkaise mitään multikulti-ideologian vastaisia ikäviä tosiasioita. Yksityishenkilöiden ylläpitämät blogit ovat tällä hetkellä ainoa lähde, josta saa totuudenmukaista tietoa Suomessa ja muissa Euroopan maissa harjoitetun maahanmuuttopolitiikan seurauksista.

Toisin kuin Helsingin Sanomissa ja muussa propagandalehdistössä, täällä kerrotaan lukijoille vain tosiasioita. Kannatamme modernia länsimaista sivilisaatiota ja sen parhaita arvoja eli rationaalista ajattelua, tieteellistä tutkimusta, oikeusvaltiota, sananvapautta ja demokratiaa. Tästä syystä vastustamme monikulttuurisuutta, joka nykymenolla muuttaa Euroopan maat Afrikan tai Lähi-idän maiden kaltaisiksi parinkymmenen vuoden sisällä.

lauantaina, helmikuuta 28, 2009

Maahanmuutto heikentää kouluopetuksen tasoa

Maahanmuuttajaoppilaiden kieliongelmat ja muut oppimisvaikeudet heikentävät kouluopetuksen tasoa, nyt sen on jo myöntänyt suvaitsevainenkin opettaja:



Jotkut vanhemmat pelkäävät, että Myllypuron tapaisissa kouluissa suomalaisoppilaat eivät saa riittävän hyvää opetusta, koska opettajien aika menee kielitaidottomien maahanmuuttajien auttamiseen. (Lihavointi M.E.) Onkohan peloissa perää? Hukka opettaa itse vain pieniä erityisryhmiä, joten hän siirtää vastausvuoron toisessa päässä pöytää istuvalle historianopettaja Elina Ojalalle.

”Onhan niissä”, Ojala vastaa lyhyen harkinnan jälkeen. ”Olisi itsepetosta väittää, että oppilaat saavat täällä yhtä hyvää reaaliaineopetusta kuin jossain eriluonteisessa koulussa.” (Lihavointi M.E.)

”Olen miettinyt tätä asiaa paljon. Kuinka alas opetusta voi viedä, että se on vielä kelvollista.” (Lihavointi M.E.)



Nimimerkki Nikopol kommentoi:


Sanotaan nyt taas: mamujen pitäminen kärryillä maksaa rahaa. Samaa rahaa maksaisi suomalaistenkin nuorten pitäminen kärryillä. Ostetaanko isommat kärryt Mistä rahat? Miten pulkan saa kääntymään, kun kyydissä on niin paljon porukkaa?


Juttu jatkuu:


Jos maahanmuuttajavolyymit lähivuosina selvästi kasvavat, mikä näyttää nykypolitiikan valossa todennäköiseltä, se tarkoittaa myös huomattavia taloudellisia satsauksia maahanmuuttajien koulunkäyntiin. (Lihavointi M.E.)

Ja moneen muuhunkin asiaan.

”Jos lapset ovat kovin traumatisoituneita tai he ovat yläasteelle tullessaan luku-ja kirjoitustaidottomia, (lihavointi M.E.) meidän järjestelmämme ei toimi. Ei riitä, että ollaan vuosi valmistavalla luokalla ja sitten integroidutaan yleisopetukseen.”



Nikopol kommentoi:

Tuota ongelmakenttää olen lähestynyt lähes kaikissa kouluaiheisissa bloggauksissani.

Onhan meillä ongelmia, mutta onneksi on myös rahaa. Eikun sitä rahaa ei ollutkaan. Tuohon nyt on turha lisätä yhtään mitään. I sit on your face, ei kun I rest my case.



Lopuksi korutonta kertomaa Suomen koulujen monikulttuurisesta nykypäivästä:

Myllypuron yläaste

Oppilaita: 238

Muualla kuin Suomessa syntyneitä: 79

Muuta kuin suomea äidinkielenään puhuvia: 89 (= 37,4 %, M.E. huom.)

Eri äidinkieliä: 22

Opettajia: 24

Keskimääräinen opetusryhmän koko: 14 oppilasta


Miten Suomessa voi olla tuollaisia kouluja?

Miten tuollainen tilanne on päästetty syntymään?

Miten kukaan voi kannattaa sellaista politiikkaa, joka on johtanut tuollaiseen tulokseen?

Miten tuollaisesta maahanmuuttopolitiikan ja koulujärjestelmän epäonnistumisessta vastuussa olevat virkamiespäättäjät ja poliittiset päättäjät kehtaavat katsoa itseään peiliin? Miten he pystyvät saamaan unta öisin?

Ei kommentteja: